Do -29% popusta na vse detox programe s kodo JF20
0

Kazalo

Sorodne vsebine

Juicefast Detox Programi

Gumb za ponastavitev vašega telesa.

Načrti prehrane

Celodnevna prehrana za vse vaše cilje.

Energija v gibanju

Majhne steklenice - veliki rezultati

Zdravi obroki

Hitra hrana, a ne nezdrava hrana.

Kako in kdaj izvesti detoksikacijo telesa?

Naše telo ima svoje naravne mehanizme obrambe pred toksini in lasten detoksikacijski sistem, ki vključuje jetra, ledvice, pljuča, prebavni sistem in kožo. Vendar pa je za pravilno delovanje tega sistema zelo odvisno od naših navad in življenjskega sloga – prehrane, gibanja, vadbe, spanja, stresa itd.

Slaba in nekakovostna prehrana telesu ne zagotavlja dovolj vitaminov, mineralov in antioksidantov, zaradi česar naši naravni sistemi trpijo in ne morejo pravilno izvesti detoksikacije organizma. Slaba prebava, napenjanje, težave s spanjem, kožni problemi kot so rdečica, izpuščaji, srbenje, slaba koncentracija, težave z razpoloženjem, pridobivanje telesne teže in kopičenje maščobnega tkiva, zadrževanje vode in celulit so le nekateri simptomi, ki kažejo, da potrebuje vaše telo ponastavitev in da je čas za počitek od slabe prehrane ter prehod na zdravo in kakovostno prehrano.

Evo naših nasvetov o korakih, ki jih lahko sprejmete, da izboljšate detoksikacijo telesa. Osredotočite se na kakovosten spanec. Zagotavljanje ustrezne kakovosti spanca vsako noč je ključno za podporo zdravju vašega telesa in naravnemu sistemu detoksikacije. Spanje omogoča vašemu možganu, da se reorganizira, napolni in odstrani stranske produkte toksičnih odpadkov, ki se kopičijo čez dan.

S pomanjkanjem spanja vaše telo nima dovolj časa za izvajanje teh funkcij, zato se lahko toksini kopičijo in vplivajo na več vidikov vašega zdravja. Redno bi morali spati 7 do 9 ur na noč. Magnezij in triptofan iz prehrane bosta pomagala izboljšati spanec, in lahko ju najdete v živilih, kot so banana, kokos itd., v soku številka 5 iz programa Eternal Detox.
Pijte više vode. Voda ne služi samo za zadovoljenje žeje; regulira telesno temperaturo, podmazuje sklepe, pomaga pri prebavi in absorpciji hranil ter izvaja detoksikacijo telesa z odstranjevanjem odpadnih snovi. Celice našega telesa se morajo nenehno obnavljati, da bi optimalno delovale in razgrajevale hranilne snovi, ki jih telo uporablja za energijo. Ti procesi pa sproščajo odpad v obliki sečnine in ogljikovega dioksida, ki lahko povzročita škodo, če se kopičita v krvi.

Voda prenaša te odpadne produkte in jih učinkovito odstranjuje z uriniranjem, dihanjem ali znojenjem. Zato je ohranjanje ustrezne hidracije pomembno za detoksikacijo. Več o tem, kako vam sok iz zelene stebelne zelenjave lahko pomaga pri hidraciji in detoksikaciji, si lahko preberete v našem blog članku.

Smanjite vnos sladkorja. Prekomerna konzumacija sladke in visoko predelane hrane povezujemo s prekomerno telesno težo in drugimi kroničnimi boleznimi, kot so srčne bolezni, rak in diabetes. Te bolezni ovirajo sposobnost vašega telesa za naravno detoksikacijo, saj poškodujejo organe, ki igrajo ključno vlogo, kot so jetra in ledvice.

Na primer, velika poraba sladkih napitkov lahko povzroči maščobno jetra, kar negativno vpliva na delovanje jeter. S svojim naravnim sistemom detoksikacije lahko ohranjate zdravim, če uživate manj nezdrave hrane.

Če želite podpreti pravilno delovanje svojega naravnega sistema detoksikacije, zamenjajte nezdravo, predelano hrano s sadjem in zelenjavo ter zagotovite svojemu telesu vse potrebne hranilne snovi.

Jejte hrano bogato z antioksidanti. Antioksidanti ščitijo vaše celice pred poškodbami, ki jih povzročajo molekule, imenovane prosti radikali. Oksidativni stres je stanje, ki je posledica prekomerne proizvodnje prostih radikalov. Alkohol, cigaretni dim, prehrana z nizko vsebnostjo hranil in izpostavljenost onesnaženju lahko proizvedejo prekomerne količine prostih radikalov. Ti povzročajo škodo na številnih celicah.

Raziskave kažejo, da prosti radikali igrajo vlogo pri stanjih, kot so demenca, srčne bolezni, jetrne bolezni, astma in določene vrste raka. Prehrana, bogata z antioksidanti, lahko pomaga telesu pri boju proti oksidativnemu stresu, ki ga povzroča presežek prostih radikalov in drugi toksini, ki povečujejo tveganje za bolezni.

Sokiranje olajša uživanje velikih količin jagodičevja, oreščkov, citrusov itd., ki imajo najvišjo vsebnost antioksidantov.

Vzdržujte zdravje črevesja in raznoliko mikrobioto. Zdravje črevesja je pomembno za ohranjanje zdravja vašega sistema detoksikacije. Vaše črevesne celice imajo sistem za detoksikacijo in izločanje, ki varuje vaša črevesja in telo pred škodljivimi toksini, kot so kemikalije. Dobre bakterije v črevesju, imenovane probiotiki, in vlaknine, imenovane prebiotiki, so ključne za dobro zdravje črevesja.

Uporaba antibiotikov, slaba ustna higiena in kakovost prehrane lahko spremenijo ravnotežje bakterij v črevesju. Posledično lahko ta nezdrava sprememba bakterij oslabi vaš imunski sistem in sistem detoksikacije ter poveča tveganje za bolezni in vnetja.

Uživanje hrane, bogate s probiotiki (kefir, probiotični jogurt, kislo zelje …) in prebiotiki, lahko ohranja vaš imunski sistem in sistem detoksikacije zdravim. Dobre vire prebiotikov v hrani predstavljajo jabolka, pomaranče, paradižniki, artičoke, banane, šparglji, čebula, česen in ovseni kosmiči.

Dodatni nasveti za uspešno detoksifikacijo telesa
Spremembe v prehrani in življenjskem slogu lahko pomagajo zmanjšati količino toksinov in podpreti sistem detoksikacije vašega telesa.

Jejte hrano, ki vsebuje žveplo. Hrana z visoko vsebnostjo žvepla, kot so čebula, brokoli in česen, spodbuja izločanje težkih kovin.

Preizkusite Chlorello. Chlorella je vrsta alge, ki ima številne prehranske prednosti in lahko izboljša eliminacijo toksinov.

Vključite kumino v svojo prehrano. Kumina je ena najstarejših zdravilnih rastlin, ki pomaga odstraniti odvečno vodo in očistiti telo.

Uživanje hrane z visoko vsebnostjo žvepla, kot so jajca, brokoli in česen, pomaga izboljšati delovanje glutationa, glavnega antioksidanta, ki ga proizvaja vaše telo in je bistven za detoksikacijo.

Zmanjšajte vnos soli. Prekomerno uživanje soli lahko povzroči zadrževanje odvečne tekočine v telesu. Kopičenje odvečne tekočine lahko povzroči napihnjenost in pridobivanje telesne mase. Zmanjšanje vnosa soli in povečanje vnosa tekočine vam bo pomagalo znebiti se odvečne vode v telesu.

Povečajte vnos hrane z visoko vsebnostjo kalija. Hrana, bogata s kalijem, vključuje krompir, paradižnik, marelice, bučke, fižol, banane, špinačo…

Omejite uživanje alkohola – pretirano uživanje alkohola lahko resno poškoduje delovanje jeter, povzroči kopičenje maščobe, vnetje in brazgotinjenje. Ko se to zgodi, jetra ne morejo učinkovito delovati in opravljati svojih nalog, vključno s filtriranjem odpadkov in drugih toksinov iz vašega telesa.

Preizkusite prašek zeolita klinoptilolita, ki deluje antibakterijsko in deluje kot magnet za toksine v telesu.

Srečno!