Pripravite svoje telo za odhod na plažo s kodo POLETJE25 za 25 % popusta + brezplačen priročnik za detox in 30 dnevno preobrazbo
0

Pripravi imunski sistem za sezono prehlad

Sezona prehlad in gripe je pred vrati. Medtem ko temperature zunaj hitro padajo, je bolj kot kdajkoli prej pomembno, da poskrbimo za svoj imunološki sistem. Na srečo obstaja več naravnih načinov, kako okrepiti naš imunološki sistem in ostati zdravi. Tukaj je, kako se lahko pripravite na prihajajoče hladne mesece in bolezni, ki jih prinašajo.

Zdrava prehrana

Da okrepimo imunološki sistem, moramo začeti s tem, kar jemo. Pogosto pozabljamo, da je hrana gorivo, ki nas poganja, in če je to gorivo slabo, je tudi naše splošno stanje v skladu s tem. Najboljši način za vnos več vitaminov in mineralov je raznolikost hrane. Dobro znan vitamin C, ki krepi imunološki sistem, najdemo v agrumih (pomaranče, mandarine, limona), rdeči papriki, jagodah, kiviju in brokoliju. Sadje in zelenjava bogata z antioksidanti, kot so borovnice, špinača in brokoli, so odlični za krepitev imunskega sistema našega telesa. Poleg vitamina C je cink še en pomemben vitamin za podporo imunološkemu sistemu. Orehi, semena buč in agrumi naj bodo vaša izbira hrane.

Povečan vnos svežega sadja, še posebej agrumov in kivija, se priporoča v hladnih mesecih.

Za še lažji vnos vitaminov so tu sokovi Juicefast – vsak naš sok je pripravljen iz 1,5 kilograma svežega sadja in zelenjave brez dodatkov. Sokove lahko uporabite kot detoksifikacijski program v trajanju 3 do 5 dni ali kot dodatek k prehrani.

Za še močnejši energijski zagon so tu Juicefast shoti, ki jih lahko pijete neposredno iz steklenice ali dodate hladnemu čaju. RECOVERY SHOTER vsebuje limono, pomarančo, ingver in kurkumo, IMUNITY SHOOTER pa vsebuje ingver, limono in kajenski poper. O protivnetnih lastnostih ingverja in kurkume že vsi vemo, vendar tisti, ki ju še niso poskusili – zdaj je pravi čas. In če ne marate ingverja in mislite, da shoti niso za vas – ni vam ga treba ljubiti, samo zaprite oči in popijte, verjemite, oživilo vas bo.

Probiotiki in zdravje črevesja

Pogosto pozabljamo, da najboljša in najučinkovitejša zdravila izhajajo iz narave. Probiotiki so pogosto prezrti, vendar jih mnogi smatrajo za eno najpomembnejših pomoči našemu imunološkemu sistemu. Mikrobi, ki živijo v našem črevesju, nam ne pomagajo le prebaviti hrano, temveč tudi uravnavajo naš metabolizem, lakoto, težo in imunološki sistem. Močan imunološki sistem v veliki meri temelji na tem, ali imamo zdrava črevesja, ki pravilno delujejo – saj se 70 odstotkov našega imunskega sistema nahaja v črevesju – in probiotiki pomagajo našim črevesjem, da delujejo, kot bi morala. Probiotiki so “dobre” bakterije, ki pomagajo zmanjšati vnetje in preprečujejo okužbe, prav tako pa lahko zmanjšajo resnost prehlada ali gripe. Fermentirana hrana, kot je nepasterizirano kislo zelje, miso, tempeh in kefir, podpira zdravje bakterij v našem črevesju.

Redna vadba

Telesna dejavnost pomaga izboljšati krvni obtok, kar pa pomaga imunskim celicam, da učinkoviteje delujejo. Ni vam treba postati maratonec – že hitra hoja lahko naredi čudeže za vaše zdravje. Kolesarjenje, pohodništvo in splošno preživljanje časa na svežem zraku nas naredijo bolj odporne. Zato si priskrbite toplo jakno in nogavice, ker zima ima ostre zobe, le če vas dočaka nepripravljene.

Stres, počitek in sprostitev

Vsi smo seznanjeni z občutkom stresa – bodisi gre za napet delovni dan, družinske izzive ali druge življenjske ovire. Vendar pa tisto, česar mnogi morda ne razumejo, je globok vpliv, ki ga lahko stres ima na naše telo, še posebej na imunološki sistem.

Ko smo pod stresom, naše telo reagira z sproščanjem določenih hormonov, kot sta kortizol in adrenalin. Ti hormoni pomagajo telesu, da se spoprijema z neposrednimi grožnjami, nas pripravljajo, da hitro reagiramo. Vendar, če smo nenehno pod stresom in se ti hormoni nenehno sproščajo, lahko naš imunološki sistem začne trpeti. Dejansko lahko pride do zmanjšanja števila in funkcije belih krvnih celic, ki so ključne za boj proti okužbam.

Ko se sproščamo in počivamo, zmanjšujemo raven stresnih hormonov v našem telesu. Dober spanec je enak močnejšemu imunskemu sistemu, kar pomeni, da kakovosten spanec pomaga našemu telesu proizvajati celice, ki se borijo proti okužbam. Zato ne pospravljajte pozno ponoči, pripravite posteljo, odložite telefon in spite! Poskusite se stisniti z meditacijskimi tehnikami in sprostitvijo. Morda boste našli svojo novo sproščujočo rutino.

Ostajanje hidriran

Voda je bistvena za vse telesne funkcije, vključno z obrambo pred boleznimi. Ciljajte na 8 kozarcev na dan. Če menite, da ne čutite potrebe po pitju in da vaše telo ne potrebuje toliko tekočine, ste verjetno dehidrirani; nastavite alarm na telefonu, da vas opomni, da popijete kozarec vode vsaki 2 uri. Vnos tekočine se ne nanaša le na vodo; sezona je juh in enolončnic, zato bodite ustvarjalni in se okrepčajte z najpreprostejšim jedem, ki jo lahko skuhate, še posebej v tem času, ki je najbolj koristen za naša telesa.

Izogibanje slabim navadam

Kajenje, prekomerno uživanje alkohola in visok vnos sladkorja lahko oslabijo vaš imunski sistem. Poskusite zmanjšati ali popolnoma opustiti te navade. Vemo, da je težko, vendar ali je res tako težko? Vse je v glavi – dve cigareti manj na dan sta majhne spremembe, ki sčasoma prinašajo velike rezultate.

Zaključek…

Sezona prehladov in gripe se lahko zdi kot neizogiben izziv vsako leto, vendar dejansko predstavlja priložnost, da ponovno ocenimo in potrdimo svojo zavezanost zdravju in blaginji. Vsak izziv, ki nam ga življenje postavi na pot, ali gre za spremembe v vremenu ali nove viruse, lahko razumemo kot klic k ukrepanju – da bi bili boljši do sebe in drugih. Ključ do krepitev imunskega sistema je razumevanje, da naša telesa niso sestavljena le iz izoliranih delov, ampak da vse deluje kot celota. Ko trpi en del telesa, pogosto vpliva na celoten sistem. Zato, ko se ukvarjamo z zdravjem, moramo vzeti holističen pristop. Omočenje uma je enako pomembno kot omočenje telesa. Tehnike meditacije, globoko dihanje in vsakodnevna praksa hvaležnosti lahko pomagajo zmanjšati stres, ki je pogosto nevidni sovražnik našega imunskega sistema. Čeprav se vsakdanje skrbi lahko zdijo običajne, se kopičijo in vplivajo na našo sposobnost spopadanja z večjimi izzivi. Z pravilnim pristopom, raziskovanjem in preizkušanjem različnih živil, čajev in naravnih sredstev lahko vsakdo najde, kaj mu najbolj ustreza in deluje v boju proti prehladu in gripi. Skozi zgodovino, preden so farmacevtska zdravila postala norma, so se ljudje zanašali na rastline in naravne vire za boj proti boleznim. Narava nam spominja, naj živimo v harmoniji z njo, a jo nekako nenehno pozabljamo.”

Kazalo
Sorodne vsebine

Juicefast Detox Programi

Gumb za ponastavitev vašega telesa.

Načrti prehrane

Celodnevna prehrana za vse vaše cilje.

Energija v gibanju

Majhne steklenice - veliki rezultati

Zdravi obroki

Hitra hrana, a ne nezdrava hrana.